Przekąska we włoskim stylu :)

SONY DSC

Kochani, mam dla Was jeszcze jedną propozycję na przekąskę – tym razem wytrwaną, bo o takie pytaliście 🙂 Prostą i szybką, będącą źródłem likopenu, niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, cynku, żelaza, jodu, a także witaminy E. Tyle skarbów w trzech produktach! Suszone pomidory i orzechy włoskie na „kromkach” bakłażana. Innym prostym pomysłem na pyszne drugie śniadanie lub podwieczorek bez owoców jest serek wiejski z awokado i prażonymi pestkami dyni lub kanapka z domowym pesto i awokado. Wszystko zależy od tego co macie na pozostałe posiłki, zwłaszcza te główne. Nasze codzienne menu powinno być urozmaicone 🙂

Przepis na 1 porcję:
3 plastry bakłażana
3-4 kawałki suszonych pomidorów
kilka orzechów włoskich
1 łyżeczka zalewy z pomidorów
1 łyżeczka oliwy z oliwek
szczypta soli i świeżo mielonego pieprzu.
Bakłażana smarujemy oliwą, oprószamy solą i pieprzem i grillujemy lub pieczemy po 6 minut z każdej strony. Suszone pomidory i orzechy drobno siekamy lub chwilkę miksujemy razem z zalewą i nakładamy łyżką na już gotowego bakłażana. Smacznego!

Podziel się z innymi!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *